torsdag 9. juni 2016

Deilige sommerdager !

 
Vi har hatt noen nydelige sommerdager her nå
og det blir mye kos ute ...
og orangeriet er flittig i bruk.
Her har våre nye stoler fra Affari flyttet inn..
selv om de egentlig skal i bruk et annet sted..
De bare gjør seg så godt her inne,,,først :)

Så har jeg falt for fristelsen å male døren på orangeriet....i herlig grønn ! Jeg har brukt milkpaint fra Miss Mustard seed . Jeg kan ikke få sagt nok lovord om denne malingen...den gir nettopp den effekten jeg ønsker. Den gir alt en rustikk følelse og døren her er ingen unntak. Helt perfekt i mine øyne :)





Nok en herlig helg står for tur...må den bli strååålende for dere alle ! Og en ting til jeg har lyst å fortelle dere følgere er at jeg fikk et hyggelig tilbud denne uken... om å fronte omslaget til en vakker amerikansk interiørbok denne uken:) Ganske moro å få en slik ære....også lille meg da her i Norge :) STAS altså !

                                     KLEMMER FRA VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Lindas fotos, Vibeke! Parabéns!

    SvarSlett
  2. These are the most beautiful early summer flowers ever! I can almost smell them all the way over here in the USA.😍

    SvarSlett
  3. Hello
    I would like to be in touch with you to find out if you would allow use of one of your images. I am a textile designer an I have a grouping called Rest'. I would love to use
    An image of yours as part of story board on my website
    Will credit the image of course.
    Lorrain

    SvarSlett
  4. Congratulations on such a great offer!

    SvarSlett
  5. Beautiful! When will we know the magazine?? I am so excited for your offer!

    SvarSlett
  6. Jeg elsker hvordan døren slått ut! Gratulerer om bokomslaget ... du vil gjøre en fantastisk jobb!

    SvarSlett